piątek, 14 maja 2010

moja radosna twórczość

ostatnio ostro wzięłam się za produkcję kartek :)
chciałabym Wam kilka pokazać

najnowsze:
nie wiem czemu ale te kwiatki kojarzą mi się z opieńkami ;)


moja ulubiona kartka z papierkami ILSowymi


jeszcze jedna na Dzień Matki


a to bilecik do kosza kwiatów na 85 urodziny


:)


i troszkę starszych tworów ;)
zawieszki dla koleżanek mojej córci


powitalna dla Gabrysi


urodzinowa dla Mateuszka


ślubna dla Kasi i Mirka


gratulacyjno-ciążowa dla Uli
(gdyby ktoś nie zauważył to tu jest brzuch :P)


i wielkanocne jajo które jest już w Ameryce :D



2 komentarze:

  1. śliczne karteczki:)Bardzo mi się podobają, taka różnorodność:)Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta patchworkowa (z papierkami winnymi) dla mamy przepiękna!!!
    A w tej ciążowej od razu wyczaiłam brzuszek :D Urocza :)

    OdpowiedzUsuń